הנחיה: מנחי מדרשת אדם ומנחי בסוד שיח – 8 קבוצות דיון
סדנאות העיבוד עסקו בשני היבטים – האחד שיתוף בחוויה שכל אחד/ת עברו בסדנאות שונות בהן השתתפו; השנייה – בחינת השאלה: מה מאפשר לך דיאלוג אפקטיבי?
להלן מבחר אמירות של המשתתפים לגבי שאלה זו:
- עשייה משותפת מהווה תשתית לדיאלוג.
- יש חשיבות רבה לקיים דיאלוג בזמן קונפליקט.
- קודם כל אדם צריך לקיים דיאלוג עם עצמו, לפני שהוא פונה לדיאלוג עם אחרים.
- חשוב להבין מיהם המשתתפים בדיאלוג, במה הם שונים, ומי קבע שהם שונים.
- חלק מהפיתרון הוא חיים משותפים, שמובילים להכרה שהחלוקה הקבוצתית פחות חשובה.
- קיימת דמוניזציה או שקיפות של ערבים בחברה ובשיח הישראלי יש לפרק אותה כדי לקיים דיאלוג.
- הסיור (ביער ירושלים) גילה את קיומה של התחדשות טבעית בטבע גם כאפשרות להתחדשות בחברה.
- אפשר לראות בגירסאות השונות של המקורות בסיס לדיאלוג ולבניית מרחב משותף.
- השירה ככלי מחבר תרבויות – חוויה מדהימה ועוצמתית. אוכל להשתמש עם בני נוער.
- המתודות השונות איפשרו לאנשי המקצוע לבחון את דרכם ותפישותיהם, וגרמו לחלקם לחשיבה מחדש בנוגע לאימוץ דרכים חדשות.
החומרים שעלו בסדנת העיבוד מהווים ללא ספק רקע מרתק להמשך חשיבה משותפת על התנאים לקיום דיאלוג בין פרטים ובין קבוצות.
הנחיה: מנחי מדרשת אדם ומנחי בסוד שיח – 8 קבוצות דיון
סדנאות העיבוד עסקו בשני היבטים – האחד שיתוף בחוויה שכל אחד/ת עברו בסדנאות שונות בהן השתתפו; השנייה – בחינת השאלה: מה מאפשר לך דיאלוג אפקטיבי?
להלן מבחר אמירות של המשתתפים לגבי שאלה זו:
- עשייה משותפת מהווה תשתית לדיאלוג.
- יש חשיבות רבה לקיים דיאלוג בזמן קונפליקט.
- קודם כל אדם צריך לקיים דיאלוג עם עצמו, לפני שהוא פונה לדיאלוג עם אחרים.
- חשוב להבין מיהם המשתתפים בדיאלוג, במה הם שונים, ומי קבע שהם שונים.
- חלק מהפיתרון הוא חיים משותפים, שמובילים להכרה שהחלוקה הקבוצתית פחות חשובה.
- קיימת דמוניזציה או שקיפות של ערבים בחברה ובשיח הישראלי יש לפרק אותה כדי לקיים דיאלוג.
- הסיור (ביער ירושלים) גילה את קיומה של התחדשות טבעית בטבע גם כאפשרות להתחדשות בחברה.
- אפשר לראות בגירסאות השונות של המקורות בסיס לדיאלוג ולבניית מרחב משותף.
- השירה ככלי מחבר תרבויות – חוויה מדהימה ועוצמתית. אוכל להשתמש עם בני נוער.
- המתודות השונות איפשרו לאנשי המקצוע לבחון את דרכם ותפישותיהם, וגרמו לחלקם לחשיבה מחדש בנוגע לאימוץ דרכים חדשות.
החומרים שעלו בסדנת העיבוד מהווים ללא ספק רקע מרתק להמשך חשיבה משותפת על התנאים לקיום דיאלוג בין פרטים ובין קבוצות.